ICT – continuïteit tijdens vakantie en verlof

|
18 januari 2024
|

Is de continuïteit van jouw ICT – supportdesk in vakantieperioden gewaarborgd?

Kun jij erop vertrouwen dat jouw systemen tijdens vakantieperiodes draaiende blijven? En dat jouw collega’s ook dán professioneel te woord gestaan worden?

Met drukke periodes, feestdagen en vakanties in het vooruitzicht is het voor organisaties van groot belang dat hun supportdesk goed bemand en functionerend is. Het uitbesteden van de eerste-, tweede- en/of derdelijns supportdesk aan Extern-IT kan hierbij een goede optie zijn om de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen.

Onze deskundige medewerkers kunnen zowel op uw locatie (onsite) als op afstand (remote) werken en zijn volledig in staat om supporttaken van uw organisatie over te nemen. Wij begrijpen hoe belangrijk het is dat vragen en problemen van uw medewerkers snel en adequaat worden opgelost en zorgen ervoor dat uw supportdesk beschikbaar is.

Met onze op maat gemaakte oplossingen en persoonlijke aanpak stemmen wij onze dienstverlening volledig af op de specifieke behoeften van uw organisatie. Of het nu gaat om een tijdelijke uitbreiding van uw supportcapaciteit voor ICT continuïteit tijdens de vakantieperiode of zelfs een volledige en duurzame uitbesteding van uw supportdesk: wij bieden de flexibiliteit en expertise die uw organisatie nodig heeft.

Neem contact met ons op voor meer informatie over onze supportdiensten en ontdek hoe wij u kunnen helpen bij het waarborgen van de continuïteit en kwaliteit van uw IT-dienstverlening.

Over de auteur

Marcel Wewers

Marcel Wewers

CEO & Founder

"Hallo, ik ben Marcel, de directeur en oprichter van XTRN-GROUP. Mijn doel? Klanten volledig ontzorgen op ICT gebied. Wat ik belangrijk vind? Betrokkenheid, betrouwbaarheid, benaderbaarheid en een bereidwillige houding. Voor mij geldt: een dag niet gelachen is een…

Meer lezen...
Terug naar nieuwsoverzicht