Onlinesupport
Heeft u technische vragen en/of problemen met betrekking tot uw ICT dan kunt u deze kwijt bij onze helpdesk.
Deze is op werkdagen telefonisch bereikbaar op nummer 085-2464444 van 8:30 tot 17:30 uur. Afhankelijk van het afgesloten SLA (Service Level Agreement) kan er ook buiten de standaard kantooruren contact worden opgenomen met de servicedesk. Ook is het mogelijk om een mail te sturen naar [email protected].
Bestaande klanten kunnen via het Self Services portaal van TOPdesk een verzoek indienen. XTRN-IT staat klaar voor al uw ICT vragen en zal haar uiterste best doen om binnen de afgesproken termijn u zo goed mogelijk te helpen.
Soms kan het voorkomen dat uw vraag voor ons niet duidelijk genoeg is, in dat geval kijken we graag even met u mee. Hierbij maken we gebruik van de software Teamviewer. Deze software geeft ons de mogelijkheid remote mee te kijken en indien nodig veranderingen door te voeren. Indien u hiermee instemt klik dan op onderstaande afbeelding. Zonder uw toestemming kan er geen verbinding tot stand komen en daarbij kunt u altijd de verbinding verbreken. Aan het eind van de sessie wordt de verbinding automatisch gesloten.
Extern-IT is een veelzijdige IT dienstverlener met een extreme klantfocus en gezonde ambities.
Wij zijn gespecialiseerd in het bouwen van hybrid cloud oplossingen waaronder Citrix of Workspace365 werkplekken. Dit doen we volledig in eigen beheer vanuit de 2 datacenters van Interconnect. Wij vinden dat iedereen, altijd en overal veilig in de cloud moet kunnen werken. Met de nadruk op veilig, want wij hebben veiligheid en klantgerichtheid hoog in ons vaandel staan. We kunnen u helpen met bv het classificeren van data, veilig mailen of het implementeren van een informatiebeveiligingsbeleid. Natuurlijk kunnen wij uw organisatie ook begeleiden met de overstap naar Office365 van Microsoft. Extern-IT kan u pas goed adviseren als wij uw situatie kennen, dat vraagt onderzoek en aandacht. Wij kijken altijd naar het totaalplaatje. Indien gewenst staan wij 24x7 voor u standby.